Київстар зняв гроші з рахунку клієнтки за непереглянуте ТБ

Київстар

Київстар не активовував клієнтці тарифний план, оскільки кошти були зняті за використання сервісу телебачення у 2022 році

Клієнтка внесла гроші на рахунок для оплати тарифного плану. Проте, грошей було недостатньо, оскільки Київстар зняв їх за послугу телебачення, якою вона користувалась у січні 2022 року. Про дану ситуацію абонентка повідомила у соціальній мережі Threads.

Вона користувалася послугою телебачення від Київстару у січні 2022 року. Проте, кошти оператор зняв за її використання тільки зараз.

“За день до зняття суми за тарифний план внесла кошти на рахунок. Телефоную, а мені кажуть, що не вистачає коштів. Стала перевіряти в додатку Мій Київстар, куди зникли кошти. І з’ясовується, що їх зняли за Київстар ТБ сімейний. Почала розбиратися з оператором, як з’ясувалося, що я ним користувалась в січні 2022 року. Де логіка? Гроші, до речі, повернули протягом 5 робочих днів. Але ситуація неприємна, і ці оператори дуже повільні”, – розповіла клієнтка.

Як дізнатися залишок грошей на особистому рахунку?

  • За допомогою Мій Київстар;
  • За телефонним номером 460 або 0 800 300 460;
  • За допомогою запиту *460# з мобільного, вказаного у Моєму Київстарі як контактний.

Якщо номер вказано як контактний у декількох договорах, то в одній відповіді на запит *460# буде інформація відразу за декількома договорами, якщо текст поміститься в 160 символів.

Як переглянути детальну інформацію за рахунком?

Перейдіть в додатку Мій Київстар у розділ Історія — там міститься вся інформація про витрати та поповнення за вашим номером. Ви можете активувати фільтри за типом або категоріями та вибрати період, за який хочете переглянути транзакції. У розділі Історія наявні всі дії з рахунком за останні пів року, дані оновлюються автоматично.

Послуга Київстар звіт

Контрактні клієнти Київстар можуть дізнатися, скільки коштів витратили на дзвінки, інтернет, SMS та інші платні послуги за останній час. Чому це вигідно:

  • Послуга надається без додаткової оплати.
  • Немає потреби підключати та налаштовувати.
  • Доступна на території України та в роумінгу.

Як це працює

Інформацію про витрати можна отримати:

  • За запитом *135#. Вам прийде SMS з даними про останні 5 списань за попередні 7 днів.
  • За номером 477*135 у голосовому меню.

Витрати на мобільний інтернет будуть показані сумарно від початку поточного дня.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *