Mono’s “10 Million Lemons”: Did the promo propel sales at market by mono?

Через надмірну активність користувачів, застосунок monobank у перший день гри працював з перебоями /ілюстрація Вероніка Нановська

У додатку monobank розпочалась гра з відшукування віртуальних лимонів. На кону – солодкі монети, нові iPhone та мандрівка до Діснейленду. Фото ілюстрація Вероніка Нановська

Monobank перетнув позначку в 10 млн користувачів і 16 жовтня ініціював у своєму додатку гру «Полювання на лимони». Учасники розшукують віртуальні цитруси, щоб здобути техніку або винагороди. Кампанія залучила понад 2 мільйони гравців за добу та викликала труднощі з проведенням оплат. А також стала поштовхом продажів через інший проєкт mono – онлайн-магазин monomarket.

Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, глибину та міць реального досвіду, дана підписка саме для вас.

Коли «лимон» у monobank виник на розетці Ajax Socket Black у переліку MOYO, реалізації цього виробу різко зросли, стверджує CMO MOYO Максим Левченко. За декілька годин попит на розетки, павербанки та зарядні станції збільшився на десятки відсотків: гра від monobank Lemon Game вплинула не тільки на відчуття користувачів, а й на результати партнерів онлайн-магазину market by mono.

Як з’ясувалося в результаті – заохочувати клієнтів купувати товари в онлайн-магазині, започаткованому минулої осені, вірогідно, було головною метою акції. Для участі у розіграші основного призу – автомобіля BMW 3 Series – було потрібно придбати товар у market by mono ціною від 1000 до 3000 грн.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *