Укрзалізниця роз’яснила причини складнощів з поверненням квитків на окремі напрямки.

Укрзалізниця

Укрзалізниця щодо повернення проїзних документів

Одна жінка привернула увагу до непростої процедури здачі квитків “Укрзалізниці”. Перевізник потребує підтвердження за допомогою Дія.Підпис, проте електронний підпис не завжди функціонує. Про це вона сповістила 29 вересня на власній сторінці у Facebook.

Зі слів жінки, вона захотіла повернути білет (плацкарт), однак від неї вимагають засвідчити процес електронним підписом. Вона зазначає, що не має змоги це зробити, оскільки Дія.Підпис не працює.

“Існують цінні перевантажені напрямки Укрзалізниці, на котрі вкрай необхідно здавати проїзні документи, тому що хтось інший може скористатися цим білетом. Наприклад, я здаю плацкарт за пів доби до відправлення – зрозуміло ж, що не заради коштів, тому що це гривень 50 – а щоб проїзний документ з’явився у продажу для того, хто його чекає. Але тепер УЗ вимагає засвідчення повернення через Дія.Підпис, котрий, як вам відомо, у значної кількості людей не функціонує в принципі ніколи. Це не є добре, УЗ, тому що це не захист білета від перепродажу, а це значна кількість невикористаних проїзних документів, котрі не придбають ті, кому вони необхідні. Є великий вибір цифрових підписів, якщо вже так необхідно цифровий (хоча це також не ок, тому що частину пасажирів також позбавить можливості користуватися послугою). Але ми ж явно не в тій ситуації, щоб розкидатися залізничними квитками у східному напрямку, оскільки їх не змогли здати”, – повідомила жінка. 

Відгук Укрзалізниці 

В “Укрзалізниці” відреагували на коментар. Там зазначають, що впровадження підтвердження здачі квитків через Дія.Підпис – це вимушений крок, щоб перекрити можливості для перекупників, котрі масово викуповували місця та перепродавали їх пасажирам. 

“Друзі, ми розуміємо ваше занепокоєння. Впровадження підтвердження повернення квитків через Дія.Підпис – це вимушений захід, аби перекрити можливості для спекулянтів, котрі масово скуповували місця та перепродавали їх пасажирам. Для нас важливо, щоб проїзні документи потрапляли саме до тих, хто дійсно подорожує. Ми також бачимо труднощі з доступністю даного інструменту для частини користувачів і працюємо над тим, щоб здача квитків залишалося зручним та доступним для всіх пасажирів. Наша ціль – захистити чесних громадян, а не створювати зайві незручності. Дякуємо за розуміння та за те, що ви повертаєте непотрібні проїзні документи, щоб ними міг скористатися інший пасажир. Це дуже важливо в умовах перевантажених напрямків”, – заявили в “Укрзалізниці”. 

Здача квитків “Укрзалізниці” 

Якщо рейс скасували через провину перевізника, ви маєте можливість отримати назад 100% від загальної вартості проїзного документу без урахування комісійних платежів. Такі квитки необхідно повертати в касі на залізничному вокзалі. Якщо ви повертаєте проїзний документ з особистих причин, то можливо його здати в застосунку не пізніше ніж за годину до відправлення потяга:

  • не пізніше ніж за 24 години до відправлення, повертається 100% від вартості проїзного документу та 100% від вартості плацкарти,
  • не пізніше ніж за 6 годин до відправлення потяга, повертається 100% від вартості проїзного документу та 50% від вартості плацкарти,
  • пізніше ніж за 6 годин до відправлення потяга, повертається 100% від вартості проїзного документу. Вартість плацкарти не відшкодовується.

Для рейсів в межах України утримується комісійний збір та плата за послугу здачі — 30 гривень. Для міжнародних рейсів — 55 гривень. Вартість проїзного документу, вартість плацкарти та комісійний збір можливо дізнатися в PDF-квитку. Вартість проїзного документу позначена скороченням КВ., вартість плацкарти — скороченням ПЛ, комісійний збір — КЗБ. Квитки на поїзди 067К та 068Л сполученням Київ — Варшава та на потяг 749Д сполученням Відень — Київ можливо повернути за добу до відправлення тільки з облікового запису, підтвердженого з Дія.Підпис. Дане правило убезпечує від несанкціонованих перепродажів проїзних документів на популярний напрямок.

У випадку, коли потяг запізнився, можна оформити претензійне повернення. Для оформлення заяви на веб-сайті необхідно вказати номер проїзного документу, ваші дані, номер рахунку для відшкодування коштів та підтвердити заяву через Дія.Підпис.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *