Від літаків Люфтганзи до фірмових крамниць. Навіщо житомирська Eurogold відкриває особисту мережу магазинів?

Eurogold /Фото Сергій Пірієв для Forbes Ukraine

Гендиректор Eurogold Industries Михайло Шепетько. Фото Фото Сергій Пірієв для Forbes Ukraine

Житомирська компанія Eurogold, заснована австрійськими підприємцями у 2002 році, є одним з найбільших у Європі виробників прасувальних дощок. У минулому році фірма реалізувала товарів для дому мережам JYSK, Leroy Merlin, «Епіцентр» і «Аврора» на суму 1,18 млрд грн. У поточному році – відкриває свою мережу магазинів. Яким чином український виробник опанував цю галузь і чому переходить в офлайн? 

Оформте річну підписку на шість випусків Forbes Ukraine за вартістю чотирьох номерів. Якщо ви високо цінуєте якість, глибину та силу справжнього досвіду, ця підписка саме для вас.

«Найбільш несподіване місце, де можливо придбати нашу продукцію – це салон літака авіакомпанії Lufthansa», – ділився на Форумі промисловців від Forbes Ukraine голова Eurogold Industries Михайло Шепетько. За його словами, у бортовому журналі авіакомпанії представлена компактна драбина під брендом Hylo, котру житомирська компанія виготовляє на замовлення німецької марки.

Компанія експортує 80% вироблених у Житомирі прасувальних дощок, сушарок для білизни, драбин та інших товарів для дому у 50 країн світу. Серед її замовників відомі європейські мережі: JYSK, Metro, Kaufland, REWE, Leroy Merlin.

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *