Київстар не підключив жінці тарифний план, оскільки гроші були списані за три телефонні розмови
Клієнтка заздалегідь внесла 150 гривень для оплати послуги. Проте тариф не активувався, бо оператор стягнув цю суму за три здійснені дзвінки. Відгук про ситуацію жінка опублікувала 19 серпня під постом компанії.
Як розповіла абонентка, автоматичного списання коштів за тариф не відбулося. Замість цього гроші було витрачено на три розмови.
«Київстар, чому не проведено автоматичної оплати за тариф у розмірі 150 гривень? Вчора мала відбутися операція (на рахунку було 150 гривень 50 копійок), але ви списали всю суму за 3 дзвінки, залишивши лише 50 копійок. Як це можливо? Інші оператори автоматично списують плату, якщо на балансі достатньо коштів», — звернулася клієнтка.
З наданого балансу видно, що абонентка поповнила рахунок 31 липня на 150 гривень. Проте вже 1 серпня з її рахунку зняли плату за телефонні розмови на цю ж суму.
Відповідь Київстар
Представники компанії відповіли на скаргу клієнтки. Її попросили надіслати номер телефону та деталі ситуації в особисті повідомлення для розслідування.
«Списання коштів з балансу відбувається на основі інформації про використання мобільних послуг, яка надходить від обладнання компанії, а також умов договору за обраним тарифом», — заявили у Київстар.
Чому не відбувається списання абонплати після поповнення?
Раніше ми пояснювали, що для абонентів передплачених послуг можливі такі причини:
- Недостатній баланс для проведення операції.
- Поновлення рахунку після встановленого часу списання — після 03:00, коли денна оплата вже знімається. Для термінового списання виконайте команду *578#.
- Обслуговування номера призупинено.
Для контрактних клієнтів:
- Станом на 1 число місяця послуги залишаються в режимі очікування оплати.
- Робота номера блокується з першого числа до завершення календарного місяця.