Katana й Swoon: новаторство Fedoriv Group та I am Idea в креативній галузі

Андрій Федорів Katana /Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Андрій Федорів започаткував вже третю профільну агенцію у рамках Fedoriv Group. Фото Антон Забєльський, для Forbes Ukraine

Дві креативні команди – Fedoriv Group та I am Idea – майже одночасно вивели на ринок нові «агенції в складі груп» – Katana та Swoon. Обидві зорієнтовані на дрібний і середній бізнес. Чому фахівці з креативу поділяють команди на окремі підрозділи?

Придбайте річну підписку на шість журналів Forbes Ukraine за вартістю чотирьох випусків. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу справжнього досвіду, дана підписка саме для вас.

Андрій Федорів 4 листопада анонсував заснування Katana – нової агенції в середині Fedoriv Group. Це вже третя спеціалізована агенція в структурі групи разом з HyperNormal, котра зосереджена на digital-first-брендах, та Volt, що відповідає за просування нерухомості.

Katana концентрується на двох продуктах – оперативних рекламних кампаніях та брендингових інтенсивах (розробка назви, дизайн, упаковка). Середній цінник – від €15 000 до €30 000. У той же час середній цінник Fedoriv Group – від €25 000 до €500 000. «Це не намагання зробити той же самий продукт дешевше, – пояснює Андрій Федорів, творець Fedoriv Group. – Це інший продукт: швидкий і цілеспрямований, без досліджень і стратегій».

Источник

No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *