
Forbes Ukraine вивчив перебіг конфліктів між роздрібними мережами та виробниками і дійшов висновку, що найчастіше їх розв’язують шляхом компромісу. Фото колаж Анастасія Решетнік
Торгові суперечки між виробниками та роздрібними торговцями – типова ситуація. Вони полемізують про вартість, терміни сплати, представлення на прилавках, маркетингові фонди тощо. Восени 2025 року в Україні вирують дві дискусії: «Дарниця» vs аптечні мережі та «monoмаркет» vs постачальники. Forbes Ukraine проаналізував ці випадки й історію торгових розбіжностей.
Оформте річну підписку на шість випусків Forbes Ukraine за вартістю чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, повноту і міць реального досвіду, ця підписка саме для вас.
«Два велетні тиснуть один одного, а ринок спостерігає за цим із попкорном, як за гладіаторською битвою», – описує СЕО іноземного фармацевтичного виробника найбільш обговорюваний конфлікт на фармацевтичному ринку. Протистояння між компанією «Дарниця» і найбільшими об’єднаннями аптек триває пів року. Поки що у збитках і «Дарниця», і аптеки.
Водночас – амбітний новачок маркетплейс monomarket у відкритому конфлікті з постачальниками через практику рекомендованих цінників.