Купiвля будматерiалiв та товарiв для ремонту в 2023 р. скоротилася

Купiвля будматерiалiв та товарiв для ремонту в 2023 р. скоротилася

Близько половини громадян у 2023 р. скоротили витрати на придбання будiвельних матерiалiв, товарiв для ремонту та DIY – 44% в офлайнi, 47% – в онлайн-магазинах, випливає з дослiдження споживчої поведiнки Deloitte в Українi.

“Майже половина українцiв зазначає, що купiвельна активнiсть щодо частоти придбання будiвельних матерiалiв, товарiв для ремонту, будiвництва та DIY зазнала змiн, якщо порiвняти з попереднiм роком. Так, 50% заявили, що рiдше купують в офлайн-магазинах, а 48% – в онлайн-магазинах”, – наведено статистику у звiтi.
Згiдно з ним, лише 6% опитаних почали частiше купувати будматерiали в офлайн-магазинах, а 9% – в онлайн-магазинах. Водночас витрачали бiльше, нiж 2022 р., на таку продукцiю лише 14% (в офлайнi) i 13% (в онлайнi) респондентiв, повiдомляє “Iнтерфакс-Україна”.
Дослiдження засвiдчило, що традицiйнi магазини будматерiалiв обирають 64% українцiв, що на 1% менше, нiж 2022 р. В середньому вони купують товари з зазначеної категорiї в офлайн-магазинах 0,7 раза на мiсяць, середнiй чек становить 2039 грн., що на 10% бiльше, нiж попереднього року. В онлайн-магазинах частота покупок становить 0,4 раза на мiсяць iз середнiм чеком 1905 грн., що на 1% менше, нiж у 2022 р.
Найчастiше офлайн-магазини для купiвлi таких товарiв обирають жителi пiвденних областей (70%), найменше – у схiдних регiонах (37%).
За даними Deloitte, жiнки витрачають на купiвлю товарiв для ремонту в офлайн-магазинах на 51 грн. бiльше за чоловiкiв, хоча останнi купують будматерiали в пiвтора рази частiше (0,9 раза на мiсяць). Для онлайн-покупок данi вiдрiзняються: респонденти обох статей здiйснюють покупки онлайн з однаковою частотою, хоча 68% опитаних жiнок узагалi не купують товарiв цiєї категорiї онлайн.
Зазначається, що офлайн-магазини будматерiалiв найчастiше вiдвiдують українцi вiком 28-42 роки (66%) i 43-57 рокiв (65%). Представники першої групи також найчастiше здiйснюють покупки (0,9 раза) i мають середнiй чек розмiром 2155 грн., що на 6% вище за середнiй в Українi.
Тим часом онлайн-покупки частiше роблять українцi 28-42 рокiв (42%), з частотою в середньому 0,6 разу на мiсяць iз середнiм чеком 1994 грн., що на 36% бiльше, нiж у 2022 р.
Витрати внутрiшньо перемiщених осiб (ВПО) на будматерiали й товари для ремонту в офлайн-магазинах скоротилися на 40% порiвняно з 2022 р., до 1439 грн. Водночас витрати українцiв, якi виїхали за кордон, зросли на 23%, до 1725 грн.
Крiм того, середнiй чек українцiв, якi проживають у захiдних регiонах країни, становить 2386 грн., що на 59% вище за попереднiй рiк i на 17% вище за середнiй в Українi.
Щодо покупок в онлайн-магазинах будматерiалiв, громадяни, чиє мiсце проживання не змiнилося через повномасштабне вторгнення, замовляють будматерiали в iнтернетi рiдше (0,4 раза), нiж ВПО, якi повернулися додому (0,5 раза). Їхнi витрати в середньому становлять 1803 грн. i 1975 грн. вiдповiдно.
Водночас 75% українцiв за кордоном не купують товари цiєї категорiї онлайн, що на 19% бiльше, нiж жителi мiст-мiльйонникiв України (56%). Середнiй чек пiд час купiвлi товарiв для ремонту в онлайн-магазинах у Києвi та областi майже в 1,5 раза вищий, нiж у середньому по Українi та за кордоном, показало дослiдження.
Як стало вiдомо ProfiDOM.com.ua, в опитуваннi Deloitte, проведеному з 13 до 28 листопада 2023 р., взяли участь понад 1 тис. жителiв України вiком вiд 18 рокiв, якi користуються смартфонами. Опитування охопило всi регiони України, крiм тимчасово окупованих територiй.

Источник

No votes yet.
Please wait…
No votes yet.
Please wait...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *